Cristin-resultat-ID: 602439
Sist endret: 18. oktober 2016, 13:11
Resultat
Rapport
2003

Har forståelsen av markedsføring betydning for foretaksprestasjoner

Bidragsytere:
  • Øyvind Helgesen
  • Erik Nesset og
  • Terje Voldsund

Utgiver/serie

Utgiver

Høgskolen i Ålesund

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2003
Hefte: 4
Antall sider: 40
ISBN: 8292186190

Importkilder

ForskDok-ID: r05001946

Klassifisering

Emneord

Markedsføring

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Har forståelsen av markedsføring betydning for foretaksprestasjoner

Bidragsytere

Øyvind Helgesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Erik Alfred Nesset

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Erik Nesset
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Terje Voldsund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3