Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
602439
Sist endret:
18. oktober 2016, 13:11
Resultat
Rapport
2003
Har forståelsen av markedsføring betydning for foretaksprestasjoner
Øyvind Helgesen
Erik Nesset
og
Terje Voldsund
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Høgskolen i Ålesund
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2003
Hefte: 4
Antall sider: 40
ISBN: 8292186190
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 8292186190
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r05001946
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Markedsføring
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Har forståelsen av markedsføring betydning for foretaksprestasjoner
Bidragsytere
Bidragsytere
Øyvind Helgesen
Forfatter
ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Erik Alfred Nesset
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Erik Nesset
Forfatter
ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Terje Voldsund
Forfatter
ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3