Cristin-resultat-ID: 602747
Sist endret: 18. oktober 2016, 13:11
NVI-rapporteringsår: 2009
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2009

Marketing perceptions and business performance : implications for marketing education?

Bidragsytere:
  • Øyvind Helgesen
  • Erik Nesset og
  • Terje Voldsund

Tidsskrift

Marketing Intelligence & Planning
ISSN 0263-4503
e-ISSN 1758-8049
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2009
Volum: 27
Hefte: 1
Sider: 25 - 47

Importkilder

ForskDok-ID: r10000880

Klassifisering

Emneord

Norge • Markedsføring • Scenekunst

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Marketing perceptions and business performance : implications for marketing education?

Bidragsytere

Øyvind Helgesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Erik Alfred Nesset

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Erik Nesset
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Terje Voldsund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3