Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
619707
Sist endret:
30. mai 2017, 11:01
Resultat
Rapport
2009
Læringsstøttende bruk av Moodle
Elsa Løfsnæs
og
Beata Godejord
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Høgskolen i Nesna
Serie
Fredrikke : organ for FoU-publikasjoner
ISSN 1501-6889
e-ISSN 1503-5980
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2009
Hefte: 7
Antall sider: 43
ISBN: 9788275691901
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788275691901
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r09019450
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Læringsstøttende bruk av Moodle
Sammendrag
Prosjektet var rettet mot en klasse deltidsstudenters bruk av læringsplattformen Moodle i pedagogikkfaget. Målet med prosjektet var: - Fremme studentenes pedagogikkfaglige læring - Bevisstgjøre studentene om ulike læringspreferanser - Økt bruk av digital læringsplattform - Utvikle studentenes forståelse av sammenhenger mellom kommunikasjonsformer via digitale verktøy og perspektiver på læring - Bidra til utvikling innen det pedagogikkfaglige fellesskapet - Mål for kompetanseheving i egen undervisning i pedagogikkfaget.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Elsa Løfsnæs
Redaktør
ved Nord universitet
Beata Joanna Godejord
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Beata Godejord
Redaktør
ved Nord universitet
1
-
2
av
2