Cristin-resultat-ID: 619707
Sist endret: 30. mai 2017, 11:01
Resultat
Rapport
2009

Læringsstøttende bruk av Moodle

Bidragsytere:
  • Elsa Løfsnæs og
  • Beata Godejord

Utgiver/serie

Utgiver

Høgskolen i Nesna

Serie

Fredrikke : organ for FoU-publikasjoner
ISSN 1501-6889
e-ISSN 1503-5980

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2009
Hefte: 7
Antall sider: 43
ISBN: 9788275691901

Importkilder

ForskDok-ID: r09019450

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læringsstøttende bruk av Moodle

Sammendrag

Prosjektet var rettet mot en klasse deltidsstudenters bruk av læringsplattformen Moodle i pedagogikkfaget. Målet med prosjektet var: - Fremme studentenes pedagogikkfaglige læring - Bevisstgjøre studentene om ulike læringspreferanser - Økt bruk av digital læringsplattform - Utvikle studentenes forståelse av sammenhenger mellom kommunikasjonsformer via digitale verktøy og perspektiver på læring - Bidra til utvikling innen det pedagogikkfaglige fellesskapet - Mål for kompetanseheving i egen undervisning i pedagogikkfaget.

Bidragsytere

Elsa Løfsnæs

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Nord universitet

Beata Joanna Godejord

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Beata Godejord
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Nord universitet
1 - 2 av 2