Cristin-resultat-ID: 648400
Sist endret: 12. januar 2015, 15:46
Resultat
Lærebok
2005

Perspektiver på markedsføring av reiseliv

Bidragsytere:
  • Kristen Albert Ellingsen og
  • Mehmet Mehmetoglu

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Lærebok
Publiseringsår: 2005
Antall sider: 420
ISBN: 8245002496

Importkilder

ForskDok-ID: r05016369

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Perspektiver på markedsføring av reiseliv

Bidragsytere

Kristen Albert Ellingsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for reiseliv og nordlige studier ved UiT Norges arktiske universitet
Aktiv cristin-person

Mehmet Mehmetoglu

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for reiseliv og nordlige studier ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Tilgjengelighet og distribusjon i reiselivet.

Ellingsen, Kristen Albert; Jensen, Øystein; Jensen, Øystein. 2005, Fagbokforlaget. UIT, UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Betydningen av markedslæring.

Engen, Marit; Ellingsen, Kristen Albert; Mehmetoglu, Mehmet. 2005, Fagbokforlaget. HINN, UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Reiseliv og miljø i en markedsføringssammenheng.

Prestholdt, Ragnar. 2005, Fagbokforlaget. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Faktorer som påvirker servicekvalitet.

Tronvoll, Bård. 2005, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Holdninger og atferd i reiselivet.

Sværi, Sander. 2005, Fagbokforlaget. HKVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »