Cristin-resultat-ID: 654835
Sist endret: 30. mai 2017, 11:13
Resultat
Rapport
2002

Fra skippertak til kontinuerlig prosess : innføring av mappevurdering og individuelle læringsmål ut fra et sosiokulturelt kunnskapssyn ved vernepleieutdanningen

Bidragsytere:
  • Ellen Saur og
  • Oddbjørn Johansen

Utgiver/serie

Utgiver

Høgskolen i Nord-Trøndelag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2002
Hefte: 6
Antall sider: 103
ISBN: 8274563026

Importkilder

ForskDok-ID: r02019464

Klassifisering

Emneord

Pedagogikk • Mappevurdering

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Fra skippertak til kontinuerlig prosess : innføring av mappevurdering og individuelle læringsmål ut fra et sosiokulturelt kunnskapssyn ved vernepleieutdanningen

Sammendrag

Vernepleiestudiet ved HiNT avd. helsefag Namsos skal tilrettelegges på en slik måte at det er en klar sammenheng mellom måten det undervises på og den evalueringsform studiet benytter. Undervisningen og evalueringsformen skal fungere som en pådriver ogstøtte ovenfor den enkelte student sin utvikling, både på det teoretiske-, yrkesspesifikke- og personlige nivå.

Bidragsytere

Ellen Saur

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for sykepleie og helsevitenskap ved Nord universitet
Aktiv cristin-person

Oddbjørn Johansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for sykepleie og helsevitenskap ved Nord universitet
1 - 2 av 2