Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
655945
Sist endret:
30. mai 2017, 11:08
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2006
Hvordan måle egnethet ved digitale læringsplattformer?
Hugo Nordseth
Bok
Bok
Kunnskap til begjær - et utvalg nordtrøndersk forskning
Utgiver
Sekreteriatet for Forskningsdagene 2006 i Nord-Trøndelag/Høgskolen i N
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2006
Sider: 52 - 62
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r07001334
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Læring • Pedagogikk • Samarbeidslæring
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Hvordan måle egnethet ved digitale læringsplattformer?
Sammendrag
Digitale læringsplattformer som er it-verktøy for å støtte læringsaktiviteter og administrasjon av den, brukes nå av alle universiteter og høgskoler i Norge. Egnethet kan vurderes ut fra pedagogisk merverdi, økt læring og administrativ nytte. Utfordringene når det gjelder egnethet synes å være at man bare i liten grad utnytter de pedagogiske mulighetene som ligger i de digitale læringsplattformene. Dette er delvis et spørsmål om pedagogisk repertoar og læringsplattformenes brukervennlighet og funksjonalitet.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Hugo Nordseth
Forfatter
ved Fakultet for samfunnsvitenskap ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Kunnskap til begjær - et utvalg nordtrøndersk forskning.
2006,
Rapport
1
-
1
av
1