Cristin-resultat-ID: 656585
Sist endret: 30. mai 2017, 11:12
NVI-rapporteringsår: 2009
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009

Tilpasset opplæring, skriving og lærelyst på 6.trinn - elevers og læreres læring

Bidragsytere:
  • Kitt Lyngsnes

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
Sider: 59 - 74
Revidert utgave

Importkilder

Bibsys-ID: 092933661

Klassifisering

Emneord

Aksjonsforskning

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Tilpasset opplæring, skriving og lærelyst på 6.trinn - elevers og læreres læring

Sammendrag

Her presenteres et aksjonsforskningsprosjekt som ble gjennomført på 6.trinn. Prosjektet hadde som mål å utvikle skriving som grunnleggende ferdighet i ulike fag og tilpasset opplæring i samlet elevgruppe. Fokus settes på elevenes og lærerenes læring gjennom arbeidet.

Bidragsytere

Kitt Margaret Lyngsnes

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kitt Lyngsnes
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Å utvikle en lærende skole: aksjonsforskning og aksjonslæring i praksis.

2009, Cappelen Damm Høyskoleforlaget. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1