Cristin-resultat-ID: 656606
Sist endret: 30. mai 2017, 11:08
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2008

Learning in an ambient intelligent environment : towards modelling learners through stereotypes

Bidragsytere:
  • Anders Kofod-Petersen
  • Sobah Abbas Petersen
  • Gunhild Griff Bye
  • Line Kolås og
  • Arvid Staupe

Tidsskrift

Revue d'intelligence artificielle : Revue des Sciences et Technologies de l'Information
ISSN 0992-499X
e-ISSN 1958-5748
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2008
Volum: 22
Hefte: 5
Sider: 569 - 588

Importkilder

ForskDok-ID: r09018029

Klassifisering

Emneord

Modellering • Læring • Mobilteknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learning in an ambient intelligent environment : towards modelling learners through stereotypes

Sammendrag

Ambient learning is an area that combines mobile learning, situated learning and context awareness, where the learners wish to learn anytime, anywhere and anyhow. In this paper, we have considered stereotype modelling as a means of modelling ambient learners so that the learning resources could be quickly and efficiently adopted to the learner.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Anders Kofod-Petersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Sobah Abbas Petersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Gunhild Griff Bye

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Line Kolås

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for samfunnsvitenskap ved Nord universitet

Arvid Staupe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 5