Cristin-resultat-ID: 657388
Sist endret: 30. mai 2017, 11:09
Resultat
Rapport
1999

Sosial konstruktivisme, læring og kunnskapsutvikling

Bidragsytere:
  • Kjell-Åge Gotvassli

Utgiver/serie

Utgiver

Høgskolen i Nord-Trøndelag

Serie

Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag
ISSN 0808-1468

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 1999
Hefte: nr 64
Antall sider: 1
ISBN: 82-7456-128-7

Importkilder

ForskDok-ID: r99011981

Klassifisering

Emneord

Konstruktivisme

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Sosial konstruktivisme, læring og kunnskapsutvikling

Sammendrag

Arbeidet har som hovedhensikt å belyse sentrale sider ved sosial konstruktivisme som vitenskapsteori. Sentrale trekk ved sosial konstuktivisme blir presentert og gjennomgått. Dette inkluderer både de historiske røtter og en oversikt over sosial konstruktivisme slik den står i dag.

Bidragsytere

Kjell Aage Gotvassli

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kjell-Åge Gotvassli
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for samfunnsvitenskap ved Nord universitet
1 - 1 av 1