Cristin-resultat-ID: 680956
Sist endret: 30. mai 2017, 11:25
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011

The system of relevance and the zone of proximal development. A combined phenomenologically based theory of teaching and learning from Alfred Schutz and Lev Vygotsky

Bidragsytere:
  • Kåre Sigvald Fuglseth

Bok

Brinkmann, M. (red.): Phänomenologische Erziehungswissenschaft
ISBN:
  • 9783826042577

Utgiver

Verlag Königshausen & Neumann
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 21
ISBN:
  • 9783826042577
Revidert utgave

Importkilder

ForskDok-ID: r10024864

Klassifisering

Emneord

Fenomenologi • Didaktikk

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The system of relevance and the zone of proximal development. A combined phenomenologically based theory of teaching and learning from Alfred Schutz and Lev Vygotsky

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Kåre Sigvald Fuglseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Brinkmann, M. (red.): Phänomenologische Erziehungswissenschaft.

2011, Verlag Königshausen & Neumann. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1