Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
680956
Sist endret:
30. mai 2017, 11:25
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011
The system of relevance and the zone of proximal development. A combined phenomenologically based theory of teaching and learning from Alfred Schutz and Lev Vygotsky
Kåre Sigvald Fuglseth
Bok
Bok
Brinkmann, M. (red.): Phänomenologische Erziehungswissenschaft
ISBN:
9783826042577
Utgiver
Verlag Königshausen & Neumann
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 21
ISBN:
9783826042577
Revidert utgave
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9783826042577
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r10024864
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Fenomenologi • Didaktikk
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The system of relevance and the zone of proximal development. A combined phenomenologically based theory of teaching and learning from Alfred Schutz and Lev Vygotsky
Bidragsytere
Bidragsytere
Kåre Sigvald Fuglseth
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Brinkmann, M. (red.): Phänomenologische Erziehungswissenschaft.
2011, Verlag Königshausen & Neumann.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1