Cristin-resultat-ID: 693512
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Vitenskapelig foredrag
1998

To make Value learning valid in School : how can the values in the society and value learning in the compulsory school place the teachers´ role in double dilemmas?

Bidragsytere:
  • Kari Berg

Presentasjon

Navn på arrangementet: Nordisk forening for pedagogisk forsknings kongress
Sted: Lachti
Dato fra: 1. mars 1998
Dato til: 1. mars 1998

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 1998

Importkilder

ForskDok-ID: r03015423

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

To make Value learning valid in School : how can the values in the society and value learning in the compulsory school place the teachers´ role in double dilemmas?

Bidragsytere

Kari Berg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sosialt arbeid ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1