Cristin-resultat-ID: 69379
Sist endret: 21. oktober 2013, 12:14
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2004

Theoretical Approaches to Student Assessment and the Quality of Learning

Bidragsytere:
  • Vidar Gynnild

Bok

University Development and Globalisation
ISBN:
  • 82-7923-030-0

Utgiver

Programme for teacher education (PLU)

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2004
Sider: 108 - 123
ISBN:
  • 82-7923-030-0

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Theoretical Approaches to Student Assessment and the Quality of Learning

Bidragsytere

Vidar Gynnild

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

University Development and Globalisation.

Tjleldvoll, Arild; Zhou, Fangrong. 2004, NTNU, UIOFagbok
1 - 1 av 1