Sammendrag
"Når barn erobrar språket. Ulike perspektiv på barns språkutvikling" inneheld ei rekkje artiklar av barnespråkforskarar som presenterer ny nordisk forsking på barns språk. Artiklane spenner over eit vidt felt, har ulike teoretiske tilnærmingar og byggjer på ulike forskingstradisjonar. Det som bind dei saman, er interessa for å utvikla ei betre forståing av og innsikt i barns språkutvikling og kommunikasjon. Følgjande tema blir omhandla: språkutvikling i tospråklege miljø, språk hos barn med ulike vanskar, døve barn og språkutvikling, barn i møte med skriftspråket, barns leik med og i språket, talespråk i lys av generativ grammatikk og narrativ utvikling hos barn. Artiklane tar utgangspunkt i presentasjonar på Det niande nordiske barnespråksymposiet arrangert på Jæren i februar 2003. The book consists of artcles written by researchers in children's language development from the Nordic countries. The articles have different topics and different theoretical framework, and build on different research traditions. They are, however, connected through the interest for developing a deeper understanding and a better knowledge related to children's language and communication.
Vis fullstendig beskrivelse