Cristin-resultat-ID: 695033
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår: 2005
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2005

Motivation and learning from a social standpoint case illustrations from a second grade classroom

Bidragsytere:
  • Helg Fottland og
  • Synnøve Matre

Tidsskrift

Nordisk Pedagogik
ISSN 0901-8050
e-ISSN 1504-2995
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2005
Volum: 25
Hefte: Vol. 25, nr 2
Sider: 139 - 154

Importkilder

ForskDok-ID: r05008627

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Motivation and learning from a social standpoint case illustrations from a second grade classroom

Sammendrag

Helg Fottland has written this article and is generally responsible for the analytical approach

Bidragsytere

Helg Fottland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Synnøve Matre

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2