Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
695033
Sist endret:
18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår:
2005
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2005
Motivation and learning from a social standpoint case illustrations from a second grade classroom
Helg Fottland
og
Synnøve Matre
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordisk Pedagogik
ISSN 0901-8050
e-ISSN 1504-2995
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2005
Volum: 25
Hefte: Vol. 25, nr 2
Sider: 139 - 154
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r05008627
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Motivation and learning from a social standpoint case illustrations from a second grade classroom
Sammendrag
Helg Fottland has written this article and is generally responsible for the analytical approach
Bidragsytere
Bidragsytere
Helg Fottland
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Synnøve Matre
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Den utforskende eleven og samtalen. Dialogen som verktøy for læring og personlig vekst.
Synnøve Matre + 1 deltaker
Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
38 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1