Cristin-resultat-ID: 695402
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:18
Resultat
Rapport
2005

TV sport programmes : who is willing to pay for watching

Bidragsytere:
  • Randi Hammervold og
  • Harry Arne Solberg

Utgiver/serie

Utgiver

Høgskolen i Sør-Trøndelag, avdeling Trondheim økonomiske høgskole

Serie

TØH-serien
ISSN 0802-7226

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2005
Volum: 2005
Hefte: 6
Antall sider: 29
ISBN: 8278771308

Importkilder

ForskDok-ID: r06000719

Klassifisering

Emneord

Norge • Sport

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

TV sport programmes : who is willing to pay for watching

Sammendrag

An empirical survey of Norwegian TV viewers revealed that winter sports headed the popularity ladder with soccer coming third. It also showed that those who where extremely interested in soccer were significantly more willing to pay than those being extremely interested in other sports.

Bidragsytere

Randi Hammervold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NTNU Handelshøyskolen ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Harry Arne Solberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NTNU Handelshøyskolen ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2