Cristin-resultat-ID: 695468
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:18
Resultat
Rapport
2005

Cost Effectiveness and Cost Efficiency in E-learning Cost Effectiveness and Cost Efficiency in E-learning in the perspective of the student, the provider and the society

Bidragsytere:
  • Tor Atle Hjeltnes

Utgiver/serie

Utgiver

Stiftelsen TISIP

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2005
Hefte: 1
Antall sider: 29
ISBN: 8280550208

Importkilder

ForskDok-ID: r06002220

Klassifisering

Emneord

E-læring • Education

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Cost Effectiveness and Cost Efficiency in E-learning Cost Effectiveness and Cost Efficiency in E-learning in the perspective of the student, the provider and the society

Sammendrag

Rapporten er en publikajson i EU-prosjektet QUIS - Quality, Iteroperability and Standards in e-learning, som er en del av EUs e-Leraning Programme. Rapporten ser på kostandseffektivitet i e-læring i perspektivet til studenten, opplæringsleverandøren og samfunnet. Rapporten er et resultat av en litteraturstudie med utgangspunkt i rapporter, artikler og andre publikasjoner innen fagområdet e-læring og økonomi. Rapporten danner grunnlaget for en ny modell for kostnadseffektiv e-læring som skal publiseres i slutten av 2006. This report looks at Cost Effectiveness and Cost Efficiency in E-learning, in the perspective of the student, the provider and the society. This project report is one of the results from the QUIS - Quality, Iteroperability and Standards in e-learning - project which is part of EUs - e-Learning Programme. The report is based on some of the project members world wide litterature studies on e-learning and economics. The report will be followed by a second report presenting a new model for cost effective e-learning in the perspective of the student, the provider and the society, by the end of yaer 2006.

Bidragsytere

Tor Atle Hjeltnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1