Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
695887
Sist endret:
18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2006
Bruk av GPS og geografiske informasjonssystemer (GIS) som didaktisk verktøy i tverrfaglig temabasert arbeid i grunnskolen
Trond Arnesen
Jardar Cyvin
Kari Feren
Knut Ole Lysø
og
George Sundt
Bok
Bok
Naturfagdidaktikkens mange facetter. Proceedings fra Det 8. nordiske forskersymposium om undervisning i naturfag
Utgiver
Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2006
Sider: 169 - 178
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r06012372
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Bruk av GPS og geografiske informasjonssystemer (GIS) som didaktisk verktøy i tverrfaglig temabasert arbeid i grunnskolen
Sammendrag
Fagfellevurdert artikkel med utgangspunkt i symposieinnlegg.
Bidragsytere
Bidragsytere
Trond Arnesen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Jardar Karel Cyvin
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jardar Cyvin
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Kari Feren
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Knut Ole Lysø
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
George Sundt
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
5
av
5
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Bruk av digitale kart og geografiske informasjonssystemer som verktøy i tverrfaglig samarbeidslæring i grunnskolen.
Kari Feren + 4 deltakere
Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
4 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Naturfagdidaktikkens mange facetter. Proceedings fra Det 8. nordiske forskersymposium om undervisning i naturfag.
2006, Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag.
Lærebok
1
-
1
av
1