Cristin-resultat-ID: 698548
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår: 2009
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2009

Maps interpreting skills - a classroom experiment with and without ICT among lower secondary school pupils in Norway

Bidragsytere:
  • Jardar Cyvin

Tidsskrift

Problems of Education in the 21st Century
ISSN 1822-7864
e-ISSN 2538-7111
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2009
Volum: 16
Hefte: 3
Sider: 40 - 47

Importkilder

ForskDok-ID: r10008023

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Maps interpreting skills - a classroom experiment with and without ICT among lower secondary school pupils in Norway

Bidragsytere

Jardar Karel Cyvin

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jardar Cyvin
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1