Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
698548
Sist endret:
18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår:
2009
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2009
Maps interpreting skills - a classroom experiment with and without ICT among lower secondary school pupils in Norway
Jardar Cyvin
Tidsskrift
Tidsskrift
Problems of Education in the 21st Century
ISSN 1822-7864
e-ISSN 2538-7111
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2009
Volum: 16
Hefte: 3
Sider: 40 - 47
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r10008023
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Maps interpreting skills - a classroom experiment with and without ICT among lower secondary school pupils in Norway
Bidragsytere
Bidragsytere
Jardar Karel Cyvin
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jardar Cyvin
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1