Cristin-resultat-ID: 699417
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Vitenskapelig artikkel
1998

Læring gjennom aktiv kommunikasjon

Bidragsytere:
  • Geir Botten

Tidsskrift

?

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 1998
Volum: 9
Hefte: 4
Sider: 13 - 16

Importkilder

ForskDok-ID: r98029554

Klassifisering

Emneord

Kommunikasjon • Geometri

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læring gjennom aktiv kommunikasjon

Sammendrag

Hvordan man gjennom kommunikasjon kan lære på en måte som betyr bedre forståelse og større engasjement. Eksempler fra undervisning i geome tri.

Bidragsytere

Geir Harald Botten

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Geir Botten
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1