Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
710953
Sist endret:
12. februar 2009, 00:00
NVI-rapporteringsår:
2008
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2008
A teacher's use of gesture and discourse as communicative strategies in the presentation of mathematical task
Raymond Bjuland
Maria Luiza Cestari
og
Hans Erik Borgersen
Bok
Bok
Proceedings of the 32th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 32)
Serie
Proceedings of the International Groups for the Psychology of Mathematics Education
ISSN 0771-100X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2008
Hefte: 2
Sider: 185 - 192
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r09004451
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
A teacher's use of gesture and discourse as communicative strategies in the presentation of mathematical task
Bidragsytere
Bidragsytere
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Maria Luiza Cestari
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Hans Erik Borgersen
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the 32th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 32).
2008,
Vitenskapelig monografi
1
-
1
av
1