Cristin-resultat-ID: 734372
Sist endret: 27. januar 2011, 00:00
Resultat
Rapport
2009

Conceptions of Corporate Social Responsibility Case: The Clothing Business

Bidragsytere:
  • Oluf Langhelle
  • Bjørn-Tore Blindheim
  • Thomas Laudal
  • Atle Blomgren og
  • Rune Dahl Fitjar

Utgiver/serie

Utgiver

International Research Institute of Stavanger

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2009
Hefte: 247
Antall sider: 388

Importkilder

ForskDok-ID: r11006844

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Conceptions of Corporate Social Responsibility Case: The Clothing Business

Bidragsytere

Oluf Langhelle

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for medie- og samfunnsfag ved Universitetet i Stavanger

Bjørn-Tore Blindheim

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for medie- og samfunnsfag ved Universitetet i Stavanger

Thomas Laudal

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for medie- og samfunnsfag ved Universitetet i Stavanger

Atle Blomgren

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved NORCE Helse og samfunn ved NORCE Norwegian Research Centre AS

Rune Dahl Fitjar

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved NORCE Helse og samfunn ved NORCE Norwegian Research Centre AS
1 - 5 av 5