Cristin-resultat-ID: 7808
Sist endret: 21. desember 2006, 12:38
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2006

How to Assess What? Functions of Assessment in Teacher Education

Bidragsytere:
  • Kari Smith og
  • Pnina Frenkel

Utgiver/serie

Utgiver

Tema, Mofet Institute

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2006
Antall sider: 202
ISBN: 965-7182-79-4

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How to Assess What? Functions of Assessment in Teacher Education

Bidragsytere

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Avdeling for utdanning og helse ved Universitetet i Bergen

Pnina Frenkel

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Evaluation and Assessment as Quality Assurance in Teacher Education.

Drori, Efrat; Smith, Kari. 2006, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Function of Gate-keeping during Teacher Education.

Smith, Kari. 2006, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Function of Modelling- Teacher Educators as Assessors, Students as Assessees.

Smith, Kari. 2006, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 3 av 3