Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
782697
Sist endret:
5. juli 2011, 12:05
NVI-rapporteringsår:
2010
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2010
Minding the gap: Applying a service marketing model into government policy communications
Dave Gelders
Øyvind Ihlen
og
David Gelders
Tidsskrift
Tidsskrift
Government Information Quarterly: an international journal of information technology management, policies, and practices
ISSN 0740-624X
e-ISSN 1872-9517
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2010
Volum: 27
Hefte: 1
Sider: 34 - 40
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.giq.2009.05.005
Importkilder
Importkilder
Isi-ID: 000272687600005
Scopus-ID: 2-s2.0-70549091178
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Minding the gap: Applying a service marketing model into government policy communications
Sammendrag
Abstract: In order to bolster the emerging but still underdeveloped conceptualization of public communication over potential policies, we apply a framework primarily used in business service marketing to improve service quality (?gap analysis?). We argue that this model has strong heuristic qualities that can alert practitioners who are interested in improving communication regarding potential policies. While we recognize problems implementing the model, we suggest some ways that both practitioners and the public ameliorate the identified issues. Seeing communication about potential policies as a crucial part of the political process, we argue that such efforts have democratic merit. [
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Dave Gelders
Forfatter
ved UC Leuven-Limburg
Øyvind Ihlen
Forfatter
ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI
Forfatter
ved Institutt for organisasjon, ledelse, styring ved Høgskolen i Innlandet
David Gelders
Forfatter
1
-
3
av
3