Cristin-resultat-ID: 795562
Sist endret: 30. mai 2017, 11:42
NVI-rapporteringsår: 2010
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010

How useful was our science education for science teachers in real classroom situations?

Bidragsytere:
  • Atle Ivar Olsen
  • Johannes Tveita
  • Frode H. Henanger
  • Wenche Sørmo og
  • Bjørn Sture Pedersen

Bok

Socio-cultural and Human Values in Science and Technology Education: XIV IOSTE Symposium, Bled, Slovenia, June 13. - 18.2010
ISBN:
  • 9789619288214

Utgiver

International Organization for Science and Technology Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Sider: 552 - 560
ISBN:
  • 9789619288214

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How useful was our science education for science teachers in real classroom situations?

Bidragsytere

Atle Ivar Olsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nord universitet

Johannes Tveita

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nord universitet

Frode Hermann Henanger

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Frode H. Henanger
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nord universitet

Wenche Sørmo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nord universitet

Bjørn Sture Hagedal Pedersen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Bjørn Sture Pedersen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nord universitet
1 - 5 av 5

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Socio-cultural and Human Values in Science and Technology Education: XIV IOSTE Symposium, Bled, Slovenia, June 13. - 18.2010.

Dolinsek, Slavko; Lyons, terry. 2010, International Organization for Science and Technology Education. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1