Cristin-resultat-ID: 832179
Sist endret: 1. juni 2014, 12:32
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2011

The Handbook of communication and corporate social responsibility

Bidragsytere:
  • Øyvind Ihlen
  • Jennifer Bartlett og
  • Steve May

Utgiver/serie

Utgiver

Wiley-Blackwell
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2011
Antall sider: 585
ISBN: 978-1-4443-3634-4

Importkilder

Bibsys-ID: 112379958

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Handbook of communication and corporate social responsibility

Bidragsytere

Øyvind Ihlen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo

Jennifer Bartlett

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Steve May

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Corporate Social Responsibility and Communication.

Ihlen, Øyvind; Bartlett, Jennifer; May, Steve. 2011, Wiley-Blackwell. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Rhetoric and corporate social responsibility.

Ihlen, Øyvind. 2011, Wiley-Blackwell. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Conclusions and Take Away Points.

Ihlen, Øyvind; Bartlett, Jennifer; May, Steve. 2011, Wiley-Blackwell. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Marketing and corporate social responsibility.

Brønn, Peggy Simcic. 2011, Wiley-Blackwell. BIVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 4 av 4