Cristin-resultat-ID: 833706
Sist endret: 20. januar 2015, 14:03
NVI-rapporteringsår: 2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011

How Product Representation Types Are Perceived At The Client’s End To Facilitate Communication And Decision Making

Bidragsytere:
  • Andre Liem

Bok

Proceedings of the 18th International Conference on Engineering Design (ICED11), 15-18 Aug 2011
ISBN:
  • 978-1-904670-32-2

Utgiver

The Design Society
NVI-nivå 1

Serie

Proceedings of the International Conference on Engineering Design
ISSN 2220-4334
e-ISSN 2220-4342
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Hefte: 9
Sider: 53 - 64
ISBN:
  • 978-1-904670-32-2

Importkilder

Isi-ID: 000318571100006

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Konstruksjonsfag
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How Product Representation Types Are Perceived At The Client’s End To Facilitate Communication And Decision Making

Bidragsytere

Andre Liem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for design ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the 18th International Conference on Engineering Design (ICED11), 15-18 Aug 2011.

Howard, Thomas; Mougaard, Krestine; McAloone, Timothy Charles; Hansen, Claus Thorp. 2011, The Design Society. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1