Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
859604
Sist endret:
31. mai 2017, 08:11
NVI-rapporteringsår:
2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011
Evidensbasert praksis og dannelse : pedagogisk praksis - i spenningsfeltet mellom evidens og dannelse
Veronica Isaksen
Bok
Bok
Dannelse : Introduksjon til et ullent pedagogisk landskap
ISBN:
978-82-519-2554-9
Utgiver
Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 279 - 293
ISBN:
978-82-519-2554-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-519-2554-9
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Evidensbasert praksis og dannelse : pedagogisk praksis - i spenningsfeltet mellom evidens og dannelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Veronica Isaksen
Forfatter
ved Nord universitet
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Dannelse : Introduksjon til et ullent pedagogisk landskap.
Steinsholt, Kjetil; Dobson, Stephen. 2011, Tapir Akademisk Forlag. HINN, NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1