Cristin-resultat-ID: 859604
Sist endret: 31. mai 2017, 08:11
NVI-rapporteringsår: 2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011

Evidensbasert praksis og dannelse : pedagogisk praksis - i spenningsfeltet mellom evidens og dannelse

Bidragsytere:
  • Veronica Isaksen

Bok

Dannelse : Introduksjon til et ullent pedagogisk landskap
ISBN:
  • 978-82-519-2554-9

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 279 - 293
ISBN:
  • 978-82-519-2554-9

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Evidensbasert praksis og dannelse : pedagogisk praksis - i spenningsfeltet mellom evidens og dannelse

Bidragsytere

Veronica Isaksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Dannelse : Introduksjon til et ullent pedagogisk landskap.

Steinsholt, Kjetil; Dobson, Stephen. 2011, Tapir Akademisk Forlag. HINN, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1