Cristin-resultat-ID: 874470
Sist endret: 2. januar 2012, 10:31
NVI-rapporteringsår: 2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011

Fostering awareness and self-assessment to achieve intented learning outcomes: A case study

Bidragsytere:
  • Vidar Gynnild

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 31 - 50
ISBN:
  • 9788251927147

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Fostering awareness and self-assessment to achieve intented learning outcomes: A case study

Bidragsytere

Vidar Gynnild

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Perceptions of quality in higher education, rankings and benchmarking: Proceedings of Uniqual 2009.

Hokstad, Leif Martin; Bento, Fabio. 2011, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1