Cristin-resultat-ID: 876054
Sist endret: 31. mai 2017, 08:11
NVI-rapporteringsår: 2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011

A phenomenological basis for Vygotsky? A combined theory of the zone of proximal development and the theory of relevance with an example from religious education

Bidragsytere:
  • Kåre Sigvald Fuglseth

Bok

Brinkmann, M. (red.): Phänomenologische Erziehungswissenschaft
ISBN:
  • 9783826042577

Utgiver

Verlag Königshausen & Neumann
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 55 - 71
ISBN:
  • 9783826042577
Revidert utgave

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Filosofi
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

A phenomenological basis for Vygotsky? A combined theory of the zone of proximal development and the theory of relevance with an example from religious education

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Kåre Sigvald Fuglseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Brinkmann, M. (red.): Phänomenologische Erziehungswissenschaft.

2011, Verlag Königshausen & Neumann. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1