Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
876054
Sist endret:
31. mai 2017, 08:11
NVI-rapporteringsår:
2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011
A phenomenological basis for Vygotsky? A combined theory of the zone of proximal development and the theory of relevance with an example from religious education
Kåre Sigvald Fuglseth
Bok
Bok
Brinkmann, M. (red.): Phänomenologische Erziehungswissenschaft
ISBN:
9783826042577
Utgiver
Verlag Königshausen & Neumann
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 55 - 71
ISBN:
9783826042577
Revidert utgave
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9783826042577
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Filosofi
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
A phenomenological basis for Vygotsky? A combined theory of the zone of proximal development and the theory of relevance with an example from religious education
Bidragsytere
Bidragsytere
Kåre Sigvald Fuglseth
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Brinkmann, M. (red.): Phänomenologische Erziehungswissenschaft.
2011, Verlag Königshausen & Neumann.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1