Cristin-resultat-ID: 8996
Sist endret: 2. november 2007, 15:34
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2005

Kvalitative forskere i teori og praksis

Bidragsytere:
  • Torill Moen
  • Vivi Nilssen og
  • May Britt Postholm

Utgiver/serie

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2005
Antall sider: 100
ISBN: 8251920531

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kvalitative forskere i teori og praksis

Bidragsytere

Torill Moen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Vivi Nilssen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

May Britt Postholm

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Aktivitetssjanger, et teoretisk begrep i studien av inkluderende undervisning.

Moen, Torill. 2005, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Feilfri læring.

Karlsdottir, Ragnheidur. 2005, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Forord.

Moen, Torill; Nilssen, Vivi; Postholm, May Britt. 2005, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kvalitativ forskning på klasseromspraksis.

Postholm, May Britt. 2005, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

På jakt etter (eller forfulgt av) analyseenheten.

Nilssen, Vivi L.. 2005, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 5