Cristin-resultat-ID: 905510
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår: 2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011

Hvordan kan vi lære elever å skrive fortellinger?

Bidragsytere:
  • Beret Wicklund

Bok

På sporet av god skriveopplæring - ei bok for lærere i alle fag
ISBN:
  • 978-82-519-2748-2

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 99 - 113
ISBN:
  • 978-82-519-2748-2

Importkilder

Bibsys-ID: 114963061

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Litteraturvitenskap
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan kan vi lære elever å skrive fortellinger?

Bidragsytere

Beret Wicklund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

På sporet av god skriveopplæring - ei bok for lærere i alle fag.

Smidt, Jon; Solheim, Randi; Aasen, Arne Johannes. 2011, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1