Cristin-resultat-ID: 906567
Sist endret: 21. januar 2015, 15:48
NVI-rapporteringsår: 2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011

Comparison of item performance in a Norwegian study using U.S. developed mathematical knowledge for the teaching measures

Bidragsytere:
  • Arne Jakobsen
  • Janne Fauskanger
  • Reidar Mosvold og
  • Raymond Bjuland

Bok

CERME 7: Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
  • 978-83-7338-683-9

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: . 1575 - 1584
ISBN:
  • 978-83-7338-683-9

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Comparison of item performance in a Norwegian study using U.S. developed mathematical knowledge for the teaching measures

Bidragsytere

Arne Jakobsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Janne Fauskanger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

CERME 7: Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.

Pytlak, Marta; Rowland, Tim; Swoboda, Ewa. 2011, European Society for Research in Mathematics Education. UNIRZESZOW, UOCVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1