Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
906567
Sist endret:
21. januar 2015, 15:48
NVI-rapporteringsår:
2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011
Comparison of item performance in a Norwegian study using U.S. developed mathematical knowledge for the teaching measures
Arne Jakobsen
Janne Fauskanger
Reidar Mosvold
og
Raymond Bjuland
Bok
Bok
CERME 7: Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
978-83-7338-683-9
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: . 1575 - 1584
ISBN:
978-83-7338-683-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-83-7338-683-9
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Comparison of item performance in a Norwegian study using U.S. developed mathematical knowledge for the teaching measures
Bidragsytere
Bidragsytere
Arne Jakobsen
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Janne Fauskanger
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Reidar Mosvold
Forfatter
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
CERME 7: Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.
Pytlak, Marta; Rowland, Tim; Swoboda, Ewa. 2011, European Society for Research in Mathematics Education. UNIRZESZOW, UOC
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1