Cristin-resultat-ID: 907642
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår: 2011
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2011

Text, talk and thinking together : using action research to improve third grade children's talking, reading and identity construction

Bidragsytere:
  • Synnøve Matre og
  • Helg Fottland

Tidsskrift

Nordic Studies in Education
ISSN 1891-5914
e-ISSN 1891-5949
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2011
Volum: 31
Hefte: 4
Sider: 258 - 274
Open Access

Importkilder

Norart-ID: 1200504936

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Text, talk and thinking together : using action research to improve third grade children's talking, reading and identity construction

Bidragsytere

Synnøve Matre

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Helg Fottland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2