Cristin-resultat-ID: 911230
Sist endret: 22. februar 2012, 15:19
NVI-rapporteringsår: 2011
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2011

Similar but different - Investigating the use of MKT in a Norwegian kindergarten setting

Bidragsytere:
  • Arne Jakobsen
  • Janne Fauskanger
  • Reidar Mosvold og
  • Raymond Bjuland

Bok

CERME 7: Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
  • 978-83-7338-683-9

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2011
Sider: 1802 - 1811
ISBN:
  • 978-83-7338-683-9

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Similar but different - Investigating the use of MKT in a Norwegian kindergarten setting

Bidragsytere

Arne Jakobsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Janne Fauskanger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

CERME 7: Proceedings of the Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.

Pytlak, Marta; Rowland, Tim; Swoboda, Ewa. 2011, European Society for Research in Mathematics Education. UNIRZESZOW, UOCVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1