Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
923365
Sist endret:
31. mai 2017, 08:17
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2012
FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011
Frode Rønning
Rolf Diesen
Halvor Hoveid
og
Ingar Pareliussen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 488
ISBN: 978-82-519-2918-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-519-2918-9
Importkilder
Importkilder
Bibsys-ID: 121421457
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011
Bidragsytere
Bidragsytere
Frode Rønning
Redaktør
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Rolf Diesen
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Halvor Hoveid
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ingar Pareliussen
Redaktør
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Se - jeg klarte det!
Ohm, Modgunn; Ellingsen, Jan Emil. 2012, Tapir Akademisk Forlag. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Forskningsbasert førskolelærerutdanning: Noen perspektiver på sammenhenger mellom etikk, verdier og vitenskap.
Lindboe, Inger Marie. 2012, Tapir Akademisk Forlag. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
"Jeg lærer mye av mappevurdering, og ser hva jeg har gjort og kan forbedre mye mer …” – en studie av mappevurdering i praksis.
Burner, Tony. 2012, Tapir Akademisk Forlag. USN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Praktisk arbeid på tvers av fag - sløsing med tid eller godt læringsarbeid?
Lysne, Dag Atle; Bungum, Berit. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Rom for risikofylt lek i barnehagen - en komparativ studie av fysiske omgivelsers betydning for risikofylt lek i Australia og Norge.
Sandseter, Ellen Beate Hansen; Little, Helen. 2012, Tapir Akademisk Forlag. MACQ, DMMH
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
38
|
Neste
|
Siste »