Cristin-resultat-ID: 923365
Sist endret: 31. mai 2017, 08:17
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2012

FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011

Bidragsytere:
  • Frode Rønning
  • Rolf Diesen
  • Halvor Hoveid og
  • Ingar Pareliussen

Utgiver/serie

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 488
ISBN: 978-82-519-2918-9

Importkilder

Bibsys-ID: 121421457

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Frode Rønning

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Rolf Diesen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Halvor Hoveid

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ingar Pareliussen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Se - jeg klarte det!

Ohm, Modgunn; Ellingsen, Jan Emil. 2012, Tapir Akademisk Forlag. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Forskningsbasert førskolelærerutdanning: Noen perspektiver på sammenhenger mellom etikk, verdier og vitenskap.

Lindboe, Inger Marie. 2012, Tapir Akademisk Forlag. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

"Jeg lærer mye av mappevurdering, og ser hva jeg har gjort og kan forbedre mye mer …” – en studie av mappevurdering i praksis.

Burner, Tony. 2012, Tapir Akademisk Forlag. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Praktisk arbeid på tvers av fag - sløsing med tid eller godt læringsarbeid?

Lysne, Dag Atle; Bungum, Berit. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Rom for risikofylt lek i barnehagen - en komparativ studie av fysiske omgivelsers betydning for risikofylt lek i Australia og Norge.

Sandseter, Ellen Beate Hansen; Little, Helen. 2012, Tapir Akademisk Forlag. MACQ, DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 38 | Neste | Siste »