Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
925448
Sist endret:
20. januar 2014, 08:28
NVI-rapporteringsår:
2013
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2013
Trash talk rebuffed: consumers' defense of companies criticized in online communities
Jonas Colliander
og
Anders Hauge Wien
Tidsskrift
Tidsskrift
European Journal of Marketing
ISSN 0309-0566
e-ISSN 1758-7123
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2013
Volum: 47
Hefte: 10
Sider: 1733 - 1757
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1108/EJM-04-2011-0191
Importkilder
Importkilder
Isi-ID: 000326314900010
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Trash talk rebuffed: consumers' defense of companies criticized in online communities
Sammendrag
Marketing literature views word-of-mouth (WOM) as unidirectional communication in which consumers transmit either positive or negative messages based on their consumption experiences. Becoming visible in online forums, however, are consumers who engage in WOM as part of interactions with other consumers. This article aims to investigate a phenomenon frequently occurring in these interactions: consumers who defend companies and brands against others’ negative WOM.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Jonas Colliander
Forfatter
ved Handelshögskolan i Stockholm
Anders Hauge Wien
Forfatter
ved Handelshøgskolen ved UiT ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
2
av
2