Cristin-resultat-ID: 926205
Sist endret: 24. mai 2012, 13:25
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012

Barn, barnefellesskap og fellesskap – En vurdering av hvordan Axel Honneths teori om anerkjennelse har relevans i barnehage og skole

Bidragsytere:
  • Patrick Stefan Kermit

Bok

Anerkjennelsens kompleksitet i barnehage og skole
ISBN:
  • 978-82-15-01962-8

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 41 - 60
ISBN:
  • 978-82-15-01962-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Sosialforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Barn, barnefellesskap og fellesskap – En vurdering av hvordan Axel Honneths teori om anerkjennelse har relevans i barnehage og skole

Bidragsytere

Patrick Stefan Kermit

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Anerkjennelsens kompleksitet i barnehage og skole.

Skoglund, Ruth Ingrid; Åmodt, Ingvild. 2012, Universitetsforlaget. NLA, DMMHVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1