Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
926205
Sist endret:
24. mai 2012, 13:25
NVI-rapporteringsår:
2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012
Barn, barnefellesskap og fellesskap – En vurdering av hvordan Axel Honneths teori om anerkjennelse har relevans i barnehage og skole
Patrick Stefan Kermit
Bok
Bok
Anerkjennelsens kompleksitet i barnehage og skole
ISBN:
978-82-15-01962-8
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 41 - 60
ISBN:
978-82-15-01962-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-01962-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Sosialforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Barn, barnefellesskap og fellesskap – En vurdering av hvordan Axel Honneths teori om anerkjennelse har relevans i barnehage og skole
Bidragsytere
Bidragsytere
Patrick Stefan Kermit
Forfatter
ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Anerkjennelsens kompleksitet i barnehage og skole.
Skoglund, Ruth Ingrid; Åmodt, Ingvild. 2012, Universitetsforlaget. NLA, DMMH
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1