Cristin-resultat-ID: 929848
Sist endret: 14. januar 2015, 10:10
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012

Technology & design as contexts for science and mathematics? An empirical study of the realisation of curriculum intentions in Norwegian schools

Bidragsytere:
  • Berit Bungum
  • Bjørn-Tore Esjeholm og
  • Dag Atle Lysne

Bok

PATT 26 conference : Stockholm, Sweden 26–30 June 2012: Technology Education in the 21st Century
ISBN:
  • 978-91-7519-849-1

Utgiver

Linköping University Electronic Press
NVI-nivå 1

Serie

Linköping Electronic Conference Proceedings
ISSN 1650-3686
e-ISSN 1650-3740
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Hefte: 73
Sider: 105 - 110
ISBN:
  • 978-91-7519-849-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Technology & design as contexts for science and mathematics? An empirical study of the realisation of curriculum intentions in Norwegian schools

Bidragsytere

Berit Bungum

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Bjørn Tore Esjeholm

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Bjørn-Tore Esjeholm
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Idrettshøgskolen ved UiT Norges arktiske universitet

Dag Atle Lysne

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Idrettshøgskolen ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

PATT 26 conference : Stockholm, Sweden 26–30 June 2012: Technology Education in the 21st Century.

Ginner, Thomas; Hallström, Jonas; Hultén, Magnus. 2012, Linköping University Electronic Press. LIU, KThVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1