Cristin-resultat-ID: 951425
Sist endret: 18. oktober 2012, 14:11
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012

Tweens as a commercial target group. Children and Disney filling the category

Bidragsytere:
  • Ingvild Kvale Sørenssen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 177 - 194
ISBN:
  • 9789185509706

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Tweens as a commercial target group. Children and Disney filling the category

Bidragsytere

Ingvild Kvale Sørenssen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Situating Child Consumption. Rethinking values and notions of children, childhood and consumption.

Sparrman, Anna; Sandin, Bengt; Sjöberg, Johanna. 2012, Nordic Academic Press. LIUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1