Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
973077
Sist endret:
18. oktober 2016, 11:18
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2012
Å skrive seg inn i læreryrket
Guri Melby
og
Synnøve Matre
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Akademika forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 178
ISBN: 978-82-519-2896-0
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-519-2896-0
Importkilder
Importkilder
Bibsys-ID: 123919045
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Å skrive seg inn i læreryrket
Bidragsytere
Bidragsytere
Guri Melby
Redaktør
Synnøve Matre
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Å forstå kva elevane forstår. Om skriving som bru mellom teori og praksis i lærarutdanninga.
Nilssen, Vivi Lisbeth; Solheim, Randi. 2012, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Praksisloggen som multiverktøy - hva bruker lærerstudentene den til?
Klemp, Torunn. 2012, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Medstudentrespons og læringsverdi.
Skjong, Kari Synnøve. 2012, Akademika forlag. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Bevegelse mellom praksis og teori i det tredje rom.
Knain, Erik; Klevenberg, Bente . 2012, Akademika forlag. NMBU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Innledning. Skriving i lærerutdanningene - på vei mot en ny praksis.
Melby, Guri; Matre, Synnøve. 2012, Akademika forlag. NTNU
Innledning
1
-
5
av
10
|
Neste
|
Siste »