Cristin-resultat-ID: 973077
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:18
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2012

Å skrive seg inn i læreryrket

Bidragsytere:
  • Guri Melby og
  • Synnøve Matre

Utgiver/serie

Utgiver

Akademika forlag
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 178
ISBN: 978-82-519-2896-0

Importkilder

Bibsys-ID: 123919045

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Å skrive seg inn i læreryrket

Bidragsytere

Guri Melby

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Synnøve Matre

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Å forstå kva elevane forstår. Om skriving som bru mellom teori og praksis i lærarutdanninga.

Nilssen, Vivi Lisbeth; Solheim, Randi. 2012, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Praksisloggen som multiverktøy - hva bruker lærerstudentene den til?

Klemp, Torunn. 2012, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Medstudentrespons og læringsverdi.

Skjong, Kari Synnøve. 2012, Akademika forlag. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Bevegelse mellom praksis og teori i det tredje rom.

Knain, Erik; Klevenberg, Bente . 2012, Akademika forlag. NMBUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Innledning. Skriving i lærerutdanningene - på vei mot en ny praksis.

Melby, Guri; Matre, Synnøve. 2012, Akademika forlag. NTNUInnledning
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »