Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
1231333
Person
Ymkje Elisabeth Haverkamp
Stipendiat
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Resultater
Resultater
Investigating the role of prior knowledge in comprehending intratextual and intertextual relationships when reading multiple texts.
Demir, Burcu; Haverkamp, Ymkje Elisabeth; Braasch, Jason; Bråten, Ivar. 2024, Learning and Individual Differences. GSU, UIO
Vitenskapelig artikkel
Effects of media multitasking on the processing and comprehension of multiple documents: Does main idea summarization make a difference?
Haverkamp, Ymkje Elisabeth; Bråten, Ivar; Latini, Natalia; Strømsø, Helge Ivar. 2024, Contemporary Educational Psychology. UIO
Vitenskapelig artikkel
Gaining a deeper understanding of the deep cloze reading comprehension test: examining potential contributors and consequences.
Bråten, Ivar; Haverkamp, Ymkje Elisabeth; Anmarkrud, Øistein. 2024, Reading and writing. UIO
Vitenskapelig artikkel
Effects of media multitasking on multiple text comprehension.
Haverkamp, Ymkje Elisabeth; Bråten, Ivar; Latini, Natalia; Strømsø, Helge Ivar. 2023, Society for Text and Discourse. UIO
Vitenskapelig foredrag
The calling of MAWSES: Measuring writing motivation in the context of multiple document literacy.
Bråten, Ivar; Haverkamp, Ymkje Elisabeth; Latini, Natalia; Strømsø, Helge Ivar. 2023, Society for Text and Discourse. UIO
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
15
|
Neste
|
Siste »