Cristin-person-ID: 1291640
Person

Ingrid Torgersen Rotli

  • Stilling:
    Stipendiat
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Aesthetic Approaches to Learning in the Transition from Kindergarten to School.

Rotli, Ingrid Torgersen. 2024, Adventures of Education: Desires, Encounters and Differences. NTNUPoster

Være og lære med hele seg. Estetiske aktiviteter og prosjekter i barnehage og skole.

Rotli, Ingrid Torgersen. 2023, BIN-Norden 2023 "Barne-kulturer; landskap for lek, kunst og utforskning" . NTNUVitenskapelig foredrag

Forståelser av forberedelse til (skole)livet.

Øksnes, Maria; Smeby, Kristine Warhuus; Olaussen, Ingvild Olsen; Lyngseth, Else Marie Johansen; Rotli, Ingrid Torgersen. 2023, Cappelen Damm Akademisk. DMMH, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Different cultures of play at play in the transition from ECEC to school.

Smeby, Kristine Warhuus; Lyngseth, Else Johansen; Olaussen, Ingvild Olsen; Øksnes, Maria; Rotli, Ingrid Torgersen. 2022, EECERA annual conference. DMMH, NTNUVitenskapelig foredrag

Practitioners' perspective on play and learning in the children's transition from kindergarten to school.

Smeby, Kristine Warhuus; Øksnes, Maria; Olaussen, Ingvild Olsen; Lyngseth, Else Johansen; Rotli, Ingrid Torgersen. 2022, NERA - Nordic Educational Research Association. DMMH, NTNUVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »