Cristin-person-ID: 22627
Person

Heidi Kristine Grønlien

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for sykepleie, helse og bioingeniørfag ved Høgskolen i Østfold

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Fagdidaktikk • Cellebiologi • Zoofysiologi og komparativ fysiologi

Emneord

Biologi • Studentaktive læringsformer • Fagdidaktikk • Membranfysiologi • Endokrinologi • Fysiologi • Simulering

Resultater Resultater

Læring og læringsmodeller i DIGIView.

Grønlien, Heidi Kristine. 2023, DIGIView. HIØFaglig foredrag

Bruk av «concept cartoons» i kombinasjon med digitalt student-respons-system for å støtte læring i Anatomi, fysiologi og biokjemi i sykepleierutdanningen - En undervisningsstrategi for å fremme studentaktiv læring. .

Finbråten, Hanne Søberg; Guttersrud, Øystein; Foss, Camilla; Pettersen, Kjell Sverre; Tørris, Christine; Meyer, Mona Elisabeth; Halvorsrud, Hedvig; Stensrud, Helge; Sandbekken, Ida Hellum; Sæland, Mone Eli mfl.. 2023, UNIPED. HINN, HIØ, OSLOMET, UIOVitenskapelig artikkel

Instructional video as a pedagogical tool to improve studens`clinical skill development.

Wevling, Astrid Birgitte; Hjelmeland, Inger; Grønlien, Heidi Kristine. 2023, CABNEI international Conference. HIØVitenskapelig foredrag

Integrering av anatomi og fysiologi i sykepleiepraksis.

Grønlien, Heidi Kristine. 2023, SHB-lunsj. HIØVitenskapelig foredrag

Forskningsgruppen UndervisningsMetoder for Student Aktiv Læring (UMSAL)  .

Grønlien, Heidi Kristine. 2022, SHB-lunsj. HIØFaglig foredrag
1 - 5 av 65 | Neste | Siste »

Utmerkelser

  • 2018 - Utdanningskvalitetsprisen 2018