Cristin-person-ID: 2478
Person

Aktiv cristin-person Nicolai Topstad Borgen

  • Stilling:
    Forsker
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Resultater Resultater

Hvilken betydning har ekstra lærere?

Borgen, Nicolai T.; Kirkebøen, Lars Johannessen; Kotsadam, Andreas; Raaum, Oddbjørn. 2022, Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.). FRISCH, SSB, UIOKronikk

Do Funds for More Teachers Improve Student Outcomes?

Borgen, Nicolai T.; Kirkebøen, Lars Johannessen; Kotsadam, Andreas; Raaum, Oddbjørn. 2022, SSB - Discussion papers. FRISCH, SSB, UIOFagartikkel

Socioeconomic status and risk for child emotional and behavioral problems: Exploring gene-environment interaction in the presence of gene-environment correlation using extended families in the Norwegian Mother, Father and Child Birth Cohort Study.

Badini, Isabella; Lyngstad, Torkild Hovde; Eilertsen, Espen Moen; Ahmadzadeh, Yasmin I.; Wechsler, Daniel L; Zachrisson, Henrik Daae; Borgen, Nicolai T.; Zavos, Helena; Ystrøm, Eivind; McAdams, Tom A.. 2021, Behavior Genetics. FHI, UIOSammendrag/abstract

The Counteracting Nature of Contextual Influences: Peer Effects and Offsetting Mechanisms in Schools.

Borgen, Nicolai T.; Borgen, Solveig Topstad; Birkelund, Gunn Elisabeth. 2022, Social Forces. UIOVitenskapelig artikkel

Misvisende om utdanningsulikhet.

Borgen, Nicolai T.; Hermansen, Are Skeie; Lyngstad, Torkild Hovde; Ystrøm, Eivind. 2020, Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.). FHI, UIOLeserinnlegg
1 - 5 av 26 | Neste | Siste »