Cristin-person-ID: 25398
Person

Sigrid Iversen Klock

  • Stilling:
    Universitetslektor
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Arguments and group discussions: middle-school students’ initial work with mathematical arguments.

Klock, Sigrid Iversen. 2024, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. NTNUVitenskapelig artikkel

A framework for reasoning in school mathematics: analyzing the development of mathematical claims.

Valenta, Anita; Rø, Kirsti; Klock, Sigrid Iversen. 2024, Educational Studies in Mathematics. NTNU, HVLVitenskapelig artikkel

En intervensjonsbasert studie av argumentasjon og bevis på barnetrinnet .

Klock, Sigrid Iversen. 2023, KLæM23 - Konferanse for lærerutdannere i matematikk. NTNUVitenskapelig foredrag

Argumentasjon og bevis på barnetrinnet.

Iversen, Sigrid; Hindkjær, Christer Løkås. 2021, Novemberkonferansen. NTNUFaglig foredrag

Seventh-grade students' perceptions of qualities in a mathematical argument.

Iversen, Sigrid. 2022, Twelfth Congress of the European Research Society in Mathematics Education (CERME12). NTNUVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »