Cristin-person-ID: 31902
Person

Kirsti Rø

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
  • Stilling:
    Stipendiat
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Fagdidaktikk

Emneord

Matematikkdidaktikk

Resultater Resultater

A framework for reasoning in school mathematics: analyzing the development of mathematical claims.

Valenta, Anita; Rø, Kirsti; Klock, Sigrid Iversen. 2024, Educational Studies in Mathematics. NTNU, HVLVitenskapelig artikkel

Alltid, aldri eller noen ganger? Om matematisk argumentasjon i grunnskolen.

Burheim, Oda Tingstad; Dahl, Heidi; Enge, Ole; Rø, Kirsti. 2023, Caspar Forlag. NTNU, HVLPopulærvitenskapelig bok

The complexity of supporting reasoning in a mathematics classroom of shared authority.

Arnesen, Kristin Krogh; Rø, Kirsti. 2022, Mathematical Thinking and Learning. NTNU, HVLVitenskapelig artikkel

Hva gjør generiske eksempler vanskelige? Lærerstudenters skriftlige argumenter for en påstand i multiplikasjon .

Arnesen, Kristin Krogh; Rø, Kirsti. 2021, KLæM21 - Konferanse for lærerutdannere i matematikk. NTNUVitenskapelig foredrag

Matematikkløypa 2020 - veiledningshefte.

Rossing, Nils Kristian; Fredagsvik, Maren Skjelstad; Berg, Ingeborg; Hag, Kari Jorun; Petersen, Vigdis Brevik; Rø, Kirsti; Smalø, Sverre Olaf; Torkildsen, Svein Hallvard; Stedøy, Ingvill Merete; Meistad, Jens Arne. 2020, USN, NTNUKompendium
1 - 5 av 29 | Neste | Siste »