Cristin-person-ID: 329569
Person

Lisbeth Ljosdal Skreland

  • Stilling:
    Stipendiat
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder

Resultater Resultater

Hva henger på veggen? Barnehagens pauserom som inngang til å forstå personalets arbeidsfellesskap.

Engtrø, Randi; Dale, Trine Smiseth; Skreland, Lisbeth Ljosdal; Steen-Johnsen, Tale. 2023, Norsk barnehageforskningskonferanse. UIAPoster

The why, what and how of deep learning: critical analysis and additional concerns.

Kovac, Velibor Bobo; Nome, Dag Øystein; Jensen, Andreas Reier; Skreland, Lisbeth Ljosdal. 2023, Education Inquiry. UIAVitenskapelig artikkel

Barnehagestrategien – tomme løfter eller økt profesjonsfellesskap?

Brandt, Lisa Annika; Binfield-Skøie, Tina; Skreland, Lisbeth Ljosdal; Dale, Trine Smiseth. 2023, barnehage.no. UIAKronikk

CHILDREN'S VOICES IN DISSENT, AGENCY AND CHALLENGE IN RULE-MAKING. Kindergarten rules.

Skreland, Lisbeth Ljosdal. 2017, 27th EECERA ANNUAL CONFERENCE. UIAVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 36 | Neste | Siste »