Cristin-person-ID: 332664
Person

Raymond Bjuland

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
  • Stilling:
    Professor
    ved Nasjonalt senter for matematikk i opplæringen ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Lesson Study som arbeidsmåte i det komplekse undervisningsarbeidet.

Helgevold, Nina; Bjuland, Raymond. 2023, Seminar for Tysvær og Vindafjord opplæringssenter. UISPopulærvitenskapelig foredrag

The complex work of teaching in Lesson Study cycles .

Bjuland, Raymond. 2023, Summer School, Graduate School in Mathematics and Science Education. UISFaglig foredrag

Exploring the structure of multiplication tasks in Norwegian textbooks within a developmental approach.

Herleiksplass, Nils-Jakob; Freiman, Viktor; Bjuland, Raymond. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UDEM, UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

What and how mathematics teachers notice while co-planning instruction.

Bjuland, Raymond; Fauskanger, Janne. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Mathematics teachers’ professional development: Opportunities to learn core practices.

Fauskanger, Janne; Wæge, Kjersti; Bjuland, Raymond. 2023, Rehearsing Teaching in Teacher Education (ReTPro) – Digital Research Conference.. UIT, NTNU, UISVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 163 | Neste | Siste »