Cristin-person-ID: 337678
Person

Monica J Østervold

  • Stilling:
    Høgskolelektor
    ved Institutt for sykepleie ved VID vitenskapelige høgskole

Resultater Resultater

Health professional students’ self-reported emotions during simulation-based education: An interpretive descriptive study.

Madsgaard, Anine; Røykenes, Kari; Østervold, Monica J; Smith-Strøm, Hilde. 2022, Nurse Education in Practice. VIDVitenskapelig artikkel

What nursing students can achieve by designing and facilitating their own simulation scenarios.

Østervold, Monica J; Brattebø, Guttorm; Forstrønen, Astrid. 2018, Seminar on Simulation in Health Care Education. VID, UIBVitenskapelig foredrag

What nursing students can achieve by designing and facilitating their own simulation scenarios.

Østervold, Monica J; Brattebø, Guttorm; Forstrønen, Astrid. 2018, NETNEP 2018, 7th International Nurse Education Conference. VID, UIBVitenskapelig foredrag

Forbedringsseminar som metode for å styrke sykepleiestudenters kompetanse innen forbedringsarbeid og fremme pasientsikkerhet innen legemiddelhåndtering :.

Reime, Marit Hegg; Østervold, Monica J; Haugsmyr, Eli; Remme, Åsa Rommetveit; Lybak, Kari; Jørgensen, Øyvind; Kvam, Fred Ivan. 2013, Nordisk tidsskrift for helseforskning. VID, HAUKELAND, HVLVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 5