Cristin-person-ID: 405219
Person

Monika Merket

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Kampen om kunnskap i lærerutdanning. En analyse av kunnskapsformer i de integrerte utdanningene i Norge.

Merket, Monika. 2023, Utbildning och Demokrati. NTNUVitenskapelig artikkel

En profesjonsnær lærerutdanning.

Merket, Monika. 2024, Utdanningsnytt.no. NTNUKronikk

‘Pedagogic Schizoid Identity’: A Comparative Analysis of Policy in an Integrated Teacher Education Program in Norway and OECD Policy.

Merket, Monika. 2023, The Journal for Critical Education Policy Studies. NTNUVitenskapelig artikkel

What Is Discussed in Mentoring Dialogues? An Analysis of How Relations of Control Influence the Content in Mentoring.

Merket, Monika. 2022, Australian Journal of Teacher Education. NTNUVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 18 | Neste | Siste »